Diagnostika, kódování a práce s elektronikou

To platí pro většinu běžných značek.

I tak si nejste jistí?

  • Aprilia, Benelli, Bimota, BMW, Buell, Cagiva, Derbi
  • Ducati, Gas Gas, Gilera, Harley-Davidson, Honda
  • Husaberg, Husqvarna, Indian, Kawasaki, KTM
  • Kymco, Laverda, Malaguti, Mondial, Moto Guzzi, Moto Morini
  • MV Agusta, Peugeot, Piaggio, Royal Enfield, Sherco
  • Suzuki, SYM, Triumph, Vespa, Victory, Voxan, Yamaha

S čím vším si dokážeme poradit?

  • Hledání závad, zjištění a odstraňování jejich příčin
  • Chybové kódy - automatické skenování systému, čtení a výmaz z paměti, identifikace chybových hlášení
  • Klíče a dálkové ovládání - zjištění PIN kódu, kódování klíčů a dálkových ovládání - přizpůsobení nových i použitých klíčů do řídících jednotek motocyklů nebo dle řídící jednotky vytvořit nový klíč v případě ztráty všech klíčů nebo jejich poškození, doprogramování chybějícího náhradního klíče
  • Imobilizér - emulace, aktivace a deaktivace, přizpůsobení, odstranění chyb synchronizace jednotek a klíčů
  • Konfigurace systému elektroniky - reset a adaptace ECU a všech ostatních, přizpůsobení jednotek systému a komponentů vstřikování, synchronizace, CAN Bus
  • Úprava dat ECU - úprava konfiguračních dat, úprava palivových a zapalovacích map, úprava funkce lambda sondy, úprava hodnoty omezovače otáček, ...
  • Úprava KM - ECU + přístrojový panel - pouze v případě výměny poškozeného kusu !!!
  • Přístrojový panel - změna jasu osvětlení, změna jazyka, opravy funkcí, opravy displejů, nastavení velikosti kol
  • Reset servisních intervalů
  • Nastavení podvozku - úpravy
  • Aktivace a deaktivace funkcí systému - alarm, kontrola trakce, ABS, …
  • ABS, kontrola trakce,… - opravy funkcí systému, výměna a přizpůsobení čidel, opravy řídících jednotek
  • Oprava řídících jednotek všech systémů - ECU, ABS, přístrojový panel, ...

Měřění hodnot a parametrů při zjišťování závad motoru:

  • Diagnostika - live data (hodnoty a parametry), test akčních členů
  • Osciloskop - zjišťování správnosti průběhu ovládacích signálů
  • Wide Band - pracování dat ze snímačů při běhu motoru - simulace jízdy na válcích nebo reálná jízda v různých režimech
  • Měření teploty výfukových plynů
  • Zařízení na testování správnosti funkce vstřikovačů a zapalovacích cívek