Diagnostika, kódování a práce s elektronikou:
Jsme vybaveni moderními zařízeními poslední generace, která umí diagnostikovat a kódovat řídící jednotky elektronických systémů a upravovat konfigurační data v nich u systémů používaných těmito výrobci - Aprilia, Benelli, Bimota, BMW, Buell, Cagiva, Derbi, Ducati, Gas Gas, Gilera, Harley-Davidson, Honda, Husaberg, Husqvarna, Indian, Kawasaki, KTM, Kymco, Laverda, Malaguti, Mondial, Moto Guzzi, Moto Morini, MV Agusta, Peugeot, Piaggio, Royal Enfield, Sherco, Suzuki, SYM, Triumph, Vespa, Victory, Voxan, Yamaha, atd.
Níže je uvedeno, s čím vším si dokážeme poradit:
+ Hledání závad, zjištění a odstraňování jejich příčin
+ Chybové kódy - automatické skenování systému, čtení a výmaz z paměti, identifikace chybových hlášení
+ Klíče a dálkové ovládání - zjištění PIN kódu, kódování klíčů a dálkových ovládání - přizpůsobení nových i použitých klíčů do řídících jednotek motocyklů nebo dle řídící jednotky vytvořit nový klíč v případě ztráty všech klíčů nebo jejich poškození, doprogramování chybějícího náhradního klíče
+ Imobilizér - emulace, aktivace a deaktivace, přizpůsobení, odstranění chyb synchronizace jednotek a klíčů
+ Konfigurace systému elektroniky - reset a adaptace ECU a všech ostatních, přizpůsobení jednotek systému a komponentů vstřikování, synchronizace, CAN Bus
+ Úprava dat ECU - úprava konfiguračních dat, úprava palivových a zapalovacích map, úprava funkce lambda sondy, úprava hodnoty omezovače otáček, ...
+ Úprava KM - ECU + přístrojový panel - pouze v případě výměny poškozeného kusu !!!
+ Přístrojový panel - změna jasu osvětlení, změna jazyka, opravy funkcí, opravy displejů, nastavení velikosti kol
+ Reset servisních intervalů
+ Nastavení podvozku - úpravy
+ Aktivace a deaktivace funkcí systému - alarm, kontrola trakce, ABS, …
+ ABS, kontrola trakce,… - opravy funkcí systému, výměna a přizpůsobení čidel, opravy řídících jednotek
+ Oprava řídících jednotek všech systémů - ECU, ABS, přístrojový panel, ...
+ A další...
Měřění hodnot a parametrů při zjišťování závad motoru:
+ Diagnostika - live data (hodnoty a parametry), test akčních členů
+ Osciloskop - zjišťování správnosti průběhu ovládacích signálů
+ Wide Band - zpracování dat ze snímačů při běhu motoru - simulace jízdy na válcích nebo reálná jízda v různých režimech
+ Měření teploty výfukových plynů
+ Zařízení na testování správnosti funkce vstřikovačů a zapalovacích cívek